School Maatschappelijk Werk

Vanuit Kwadraad ben ik in op verschillende scholen, waaronder CBS de Wegwijzer, beschikbaar als (school) maatschappelijk werker. Heeft u vragen of zorgen om uw  kind bijvoorbeeld omdat uw kind wordt gepest, u als ouders gaat scheiden of gescheiden bent, uw kind met tegenzin naar school gaat of u als ouder moeite heeft met de opvoeding, dan kunt u hiervoor bij mij terecht.

U kunt zich aanmelden via de intern begeleider of leerkracht. In een intakegesprek met u als ouder bespreken we de situatie en wat maatschappelijk werk hierin kan betekenen. Vervolgens kan ik in gesprek gaan met uw kind, of meerdere gesprekken met u als ouder hebben. Ook bieden we regelmatig groepen aan, zoals de weerbaarheidstraining en faalangsttraining.

Een afspraak kan gemaakt worden op school, op een locatie van Kwadraad, of bij u thuis.
U kunt mij bereiken via 06-36307231 / 088-900 4000 of w.verhoog@kwadraad.nl

Willianne Verhoog